ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

من بودم ، تو و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!
کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی ، یک آه چقدر وزن دارد

 

 

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 

 

زندگي زنده موندن ونفس كشيدن نيست زندگي قانون باورهاست
پس باوركن بيادتم

 

بعضي وقتا دوست دارم كنارم باشي محكم بغلم كني. بزاري آروم اشك بريزم راحت بشم بعد آروم تو گوشم بگي ديوونه من كه باهاتم.

همين كه ياد ما هستي دمت گرم
همين كه مرهم دردي دمت گرم
در اين دنيا كه مردم بي وفايند
همين كه باوفا هستي دمت گرم

هیچ میدانی ؟
تا تو در آغـوش من گل نکنی‌
این بهار ، بهار نمی‌‌شود

یـواشـکی دوسـتـم داشـتـه باش، آدمایِ دنـیای مــ ـن، چشـمِ دیــدنِ.....عشـ ـق رو نــ ــدارند!!!



ارسال در تاريخ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0